RockiBlue

2012-03-14
15:39:10

Sitter och väntar

Sitter utanför Ica och väntar på att mamma ska handla klart så jag kan fö skjuts hem ;)
Vilken latmask jag är, i know ;)
Slutade rund tjugo i två istället för fem i två för vi hade ett oförberett prov i engelska :s
Svarade på allt förutom 2-3 frågor tror jag
Så ja det gick ganska bra, nu för vi bara hoppas på att det jag skrev var rätt för engelska är inte direkt min starka sida om jag säger så..

Men iallafall, tillbaka till det jag ville komma till
Jag slutade då och var kvar i skolan med älsklingen min för att hans buss gick två men sen blev vi kvar längre så han fick ta halv fyra bussen istället :p
Men nu sitter jag här och väntar på min slöa mamma ;)
+ att min mobil snart dör så att jag inte kommet att han något att göra -.-


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: