RockiBlue

2012-07-07
21:49:13

Hejsan! Det var länge sen!
Hade lite lust att skriva lite på min blogg lite gran för att det var så länge sen :)
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har tröttnat på min design på min blogg och ja.. Typ sånt
Men min underbara vän Lisa ska fixa en nu header och design så jag bli jätte glad! :D
När nu den blir klar då ;)
Men kan berätta lite vad som har hänt medans jag inte har bloggat då, vilket är väldigt mycket då men kan ta det som är fräschast i huvudet ;)
 
Jag har fått färg på tandställningen för typ en månad sen och det blev.. ROSA :D
Såhär blev det ;)
 
I tisdags så hade jag och min underbara pojkvän varit tillsammans i 7 månader! :D
Ett litet grattis till det kanske? ;)
 
 
Jag och min familj var på Liseberg för någon vecka sen, fet kul :P
 
 
Och nästa vecka på torsdag så drar jag och min familj och två andra familjer till Spain! :D
Herregud va jag måste börja jobba på min solbränna! :o
Är ju lika vit som..som grädde..Nä men en aning brunare än grädde är jag väl då men ;)
 
 
Det är typ det jag kommer ihåg :P
Men jag börjar blogga på allvar sen när designen är klart och så ;)
So you know
Nu blev det här ett litet lång inlägg men jag hoppas att ni som läste läste ända hit ner :P
 
Ha det gött igelkött ;)

Kommentarer:
#1: WhoIsThis

gulligull

2012-08-21 @ 21:38:45

Allt bra?
Bloglovinbyte?
KRAM

2012-09-16 @ 22:30:48

Svar: Tack gumman!♥

2012-12-20 @ 23:06:27
#4: Annika

Fin blogg :)

2013-02-09 @ 12:01:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: