RockiBlue

2012-03-17
17:46:13

Fan va jag är duktig!! -.-
Har inte kunnat blogga idag för att jag har varit så duktig att låsa min iPhone -.-
Alltså när jag väl tänkte blogga så gick det inte för den var lås
Det börja med att jag var med Natta och skulle äta
Hon skulle inte äta så hon skulle stanna inne på mitt rum och då skulle jag lämna min iPhone där men innan jag gick så ändrade jag lösen på den så hon inte skulle kunna komma in på den för hon kunde mitt lösen
Och när jag kommer tillbaka efter att jag har ätit så har hon låst den i 15 minuter "/
Och när den väl har låst upp sig så glömmer jag att jag har bytt lösen så då råkar jag låsa den i 1 timme -.-
Timme hade special gått för några minuter sen och när jag väl ska komma in på min iPhone så skriver jag in mitt gammal lösen så nu är den låst i 1 timme till!!! -.-
Fan va damp jag fick!!
Så nu sitter jag här och bloggar ifrån Vilmas iPad
Är hos några
Våra föräldrar , Vilmas föräldrar och dom som bor här snackar om vår resa till Spanien den 12 juli! :D
Då drar våra familjen dit och Gud va vi ska sola!! :D
Iallafall jag! ;)
Jag är jämnt så blek igämförelse med alla andra.. :(
Till och med pojkvännen min är brunare än brunare.. "/
Då är det illa ;)
Men iallafall
Bloggar igen sen när min iPhone har låst upp om jag inte slår fel..igen!! -.-

Kommentar:
#1: Nathalie

Ha frågestund :D

2012-03-18 @ 00:11:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: