RockiBlue

2012-03-19
19:21:22

Då är det plugga som gäller..

Har varit med Sandra och Yanika idag :D
Var ute och tog lite kort förut idag :)
Kan inte säga att alla bilder blev så seriösa men ;)
Dom drog hem för någon timme sen
Och nu sitter jag här och ska börja plugga "/
Ska plugga engelska, tyska, fysik och biologi -.-
Snälla någon, rädda mig!
Har INGEN lust alls att plugga biologi och fysik!
Har läxa i biologi tills torsdag och prov i fysik till torsdag med -.-
Alltså, vad ska jag ha NO till i framtiden?
Det är ju bara skit om ni frågar mig..
(lägger ut några bilder imorrn som vi tjejer tog idag)


Kommentarer:
#1: teamDF

hej, hur mår du? :)

kram teamDF

2012-03-19 @ 20:18:11
#2: Sandra!

sv: okej men finns gumman!<3

2012-03-20 @ 16:01:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: