RockiBlue

2012-01-01
02:31:12

Förlåt

Det förra inlägget dampa lite så jag la ut det några timmar senare
Men aja ;)
Nu sitter jag i min säng iallafall och har tråkigt
Är inte trött så kan inte somna
Men jag kan berätta lite om vad som hände förut så jag får något att göra ;)
Det blev ju inte riktigt så som jag ville förut..
Men jag och älskling träffades iallafall fast Inge tolv då utan mellan halv 1 och 2 tiden
Han är bara så göllig!
Så vid stod ute och frös tsm, romantiskt va? ;)
Jag fick inte ta med honom in för gästerna.. Men ska, jag fick iallafall träffa honom vilket var huvudsaken!
Den här dagen blev hyenan tokig även om det inte riktigt blev så som det var tänkt ;)
Men nu orkar jag inte skriva mer ;)
Ha det gött! :*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: