RockiBlue

2012-02-03
09:43:34

Sjuklingen här..
God morron alla friska och krya!

Sitter här i soffan och tråkar sönder..
Blev ingen skola för mig idag, inte så konstigt då efter det som hände igår..
Höll ju på att svimma i skolan, och efter att älskling hade åkt hem spydde jag två gånger..
Sen så hade man deare också..
Och sen så blev älskling smittad såklart..
Förlåt älskling!

Men nu mår jag mycket bättre! :)
Det ända som inte är bra nu är att jag har huvudvärk och fortfarande har deare..
(Ja, jag vet.. Gud va fräsch och oj va intresant för er att veta det då men..)

Somnade vid åtta igår och sov i tolv timmar
Vilket var jätte skönt för jag har sovit så himla dåligt dom senaste dagarna!

Får se vad jag ska hitta på idag då..
Är ju själv hemma..
Blir väl att tråka..
Ringa älskling lite senare för han är ju också hemma idag ;)

Kommentar:
#1: M&M's

Krya!!

2012-02-04 @ 12:59:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: