RockiBlue

2012-02-12
09:47:24

Om tävlingen igår


Bild på prisutdelningen i street
Det var ju inte så många kvar då för dom flesta tävlar ju i disco, och när dom hade dansat klart det så åkte dom ju hem så det var inte så många kvar i slutet


Hej alla läsare!
Igår var det ju danstävling som jag var med på
Fick ju dansa i mina nya dans kläder i disco för första gången ;)
Var ju lite kul det även fast det inte gick så bra då men..
Samma sak i streeten..
Men det kommer ju fler tävlingar eller hur? :)

Jag är ju sån som blir så himla besviken på mig själv när det inte går bra för mig och sånt och ja..
Men det är bara att ta det med ett nypa salt, eller hur?..

Mamma, pappa, mormor, morfar och älsklingen min tyckte iallafall att jag var jätte duktig
Samma sak med alla mina vänner som också var där och kolla och dansa :)

Hade tänk be någon att ta lite kort med min mobil eller min kamera när jag dansa men så blev det inte :(
Dum som jag är så glömmer jag ju bort det och ja..

Får se nästa gång det blir tävling :)
Men jag lägger ut ikväll på det jag hade på mig igår när jag dansa :)

Kommentarer:
#1: JOHANNA S

fin blå blogg! :D

2012-02-12 @ 09:54:08
#2: Anonym

Hallå där!



Nu har veckans blogg avslutats hos mig! Kika in & kolla om det blev du kanske? ;) Om inte , var med igen!

Direktlänk-> http://honjennifer.blogg.se/?tmp=12201249



Ha en bra kväll! KRAM

2012-02-12 @ 20:27:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: