RockiBlue

2012-02-19
12:56:42

Jag skulle inte klara mig utan musik!
Jag skulle seriöst inte klara mig utan musik!
Lyssnar på musik varje dag, varje gång jag sätter mig vid datorn, någon gång innan jag somnar och ja..
Nästan jämt!
I love mucis!

Men nu sitter jag iallafall här framför datorn och lyssnar på musik och redigerar lite bilder på mig själv och på kompisar :)
Idag blir det att damma rummet för igår så städade jag rummet..
Kul söndag jag har alltså -.-
Är ju ingen dans idag är att det är lov..
Visst, det är hur skönt som helst att det är lov men att det inte är någon dans är ju lite synd..
Men aja..
Här ser ni en bild på mig som jag har redigerat på mig själv ;)

|
|
V

Kommentar:

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

kramis.

2012-02-19 @ 17:08:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: