RockiBlue

2012-02-16
16:42:43

I'm in love in your shoes Jossi!

Älskar hennes skor!
Önskar att jag kunde ha klack skor..
Jag kan ju men då får jag ont i fötterna..
Jag har så höga fotvalv på båda fötterna så det gör att jag går på hälarna och tårna när jag går och inte på hela foten
Så det påverkar även mina knän..
Och det gör att när jag går så slår mina knän ihop
Jag har speciella sulor i mina vanliga tennis skor som gör att jag får stöd under fötterna
Men sulorna funkar inte i klack skor
Så jag får ont iallafall om jag har sulor i klack skor..
Men det skulle vara bra om jag hade klack skor
För då skulle jag ju bli några centimeter längre ;)
För jag är 1.61 och min pojkvän är 1.82..
Så lite skillnad är det ju.. ;)
Jag vet att jag kanske inte förklarade så bra men ;)
(dålig bild i know)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: