RockiBlue

2012-02-21
10:22:20

Citat Del 1

----
Du måste gå igenom det värsta för att komma till det bästa
----
Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real
----
Att kalla en annan människa ful, gör inte dig finare
----
Jag har lärt mig att människor kommer att glömma det du sa, människor kommer att glömma vad du gjorde, men människor kommer aldrig att glömma hur du fick dom att känna
----
Det började med att jag kallade dig för ditt namn, sen började jag kalla dig för älskling, till slut kom jag på att ditt riktiga smeknamn var idiot
----
Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när det gör ont..
----
Vi ignorerar de som älskar oss, och älskar de som ignorerar oss, vi sårar de som älskar oss och älskar de som sårar oss
----
Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag bara skoja"
Lite kunskap bakom "jag vet inte"
Lite känslor bakom "jag bryr mig inte"
Och lite smärta bakom "det är lugnt"
----
Kärlek är som ett pussel, förlorar man en bit så är allt kört
----
I'm not perfect as you can se, I'm just the girl I'm born to be
----
Var dig själv, för alla andra är redan upptagna!
----
Det största misstaget som jag kan göra i mitt liv är att låta människor gå in i mitt liv längre än vad de förtjänar!
----
Utsidan lockar, men insidan chockar
----
People change, things go wrong, shit happens and life goes on
----
Ni säger:
Du kan sluta kämpa och ge upp, han kommer ändå aldrig bli din..
Då säger jag:
Ni kan sluta andas nu, för ni kommer ändå dö tillslut!
----
Den ända gången jag backar är när jag tar sats
----

Kommentarer:

Bra citat ;) Kolla gärna min blogg, http://itsmylifeanjali.blogg.se

2012-02-21 @ 10:32:08
#2: Malin

bra citat :)

Var gärna med i Veckans blogg! :D

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html

2012-02-21 @ 17:26:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: