RockiBlue

2011-09-30
19:29:12

Peppträning
Idag så har det varit skola och sen stack jag iväg på peppträningen på Lenas
Kul kul
Hoppas att det går bra för oss alla i DLJ som ska tävla! :D

Imorrn så är det en tävling i Hallsberg som jag ska vara med på om jag nu inte har nämn det innan här på bloggen
Den börjar kl 11 och slutar någon gång på eftermiddagen/kvällen

Men det som är SÅ himla dåligt är att när man är i min klass (brons) så får man inte ha på sig smink eller något som glittrar :/
Då menar jag discon för jag danar ju både disco och street
Men i streeten så får man ha vad som helst tror jag  ;P
Skit dåligt tycker jag
Jag vill ju ha på mig smink ''/
Men aja..
Man måste ju följa reglerna om man inte vill bli diskad

Men nu ska jag och mamma fixa det sista på kläderna som jag ska ha imorrn

Ha en så bra fredag kväll! :D


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: