RockiBlue

2011-09-08
16:04:07

Nuså
Nu har jag tid att skriva ;)
I tisdags då vi hade match mot Kumla så vann vi med 3-1 tror jag att det var ;)
Sen igår så hade jag så mycket att göra så jag hann inte skriva något på bloggen
Men nu gör jag det och idag så har det bara varit en vanlig skoldag typ ;)
Förutom att vi tog klassfoto idag ;)
Jag tycker att jag såg rätt så bra ut i spegeln men jag vet inte om det blev så bra på fotot men ;)
Har inte sett bilden än, får reda på hur den ser ut någon gång
Lägger isåfall kanske ut den på bloggen
Men nu sitter jag här och väntar på att Belma och Felicia ska logga in på facebook för vi ska chatta om vad vi ska ha med oss till Talludden
För dit ska jag och min klass (7a) och 7b ikväll för att ha typ "lektioner" och ha skoj ;)
Vi ska sova över där allihopa tills imorrn ;)
Fast "sova"
Jag tror inte att det blir så mycket när det gäller sova ;)
HIHI
Men nu ska jag börja packa inför Talludden ;)
Ni alla får ha det så bra!
Lägger ut några bilder imorrn om jag tar några ifrån Talludden





//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: klara ♥

tagga talludden :D ♥

2011-09-08 @ 16:18:20
#2: Louise♥

yeah :D♥

2011-09-09 @ 13:05:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: