RockiBlue

2011-09-28
19:07:36

Natta och Felicia :D

Idag efter skolan så var jag med Felicia och Natta! :D
HIHI, vi är jätte "normala"
När jag säger "vi" så menar jag jag ;)
HIHI, men ni står ut med mig iallafall ;)
HIHI, vi höll på att dampa lite och ja ;)
Men efter ett tag så drog vi ner till Spontan där vi träffade Jonte, Victor B och Hanna

Men nu sitter jag här och ska snart äta ocg efter det så ska jag duscha och sen så får vi se hur mycket klockan blir ;)
Kollar säkert på tyska glosorna en eller två gånger innan jag lägger mig
Men ni får ha det så bra! :D


Älskar er tjejer! ;)


//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:
#1: HANNA

hur har din dag varit? :D

2011-09-28 @ 21:47:45
#2: Louise♥

bara bra :D

förutom i skolan för då åt vi sån där sen lunch så :/

hoppas att allt har varit bra för dig med! :D

2011-09-29 @ 06:21:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: