RockiBlue

2011-10-02
08:33:31

God morron!
Nu sitter jag här med värsta värken i nacken ''/
Vaknade såhär tidigt p.g.a det
Men idag så ska jag kanske vara med Miche, Max och Yanika
Får se om det blir så

Men igår på tävlingen
Det gick väl bra
Jag dansade fel iallafall i någon dans
Men ändå gick jag inte vidare
Eller jo..i paren gjorde jag och Felicia det
Vi gick till semifinal
Men singel streeten och discon kom jag till seken try (stavning) men sen åkte jag ut där
Ville att det skulle gå bättre i streeten men nä..
Sen efter att jag hade dansat klart mina danser så satte jag mig uppe vid läktaren med Sebbe för att kolla när nägra tävlade i parstreet

Sen efter att tävlingen var över så gick jag och Sebbe till Stocksätter och satt där och pratade från vid något vid fem till åtta :P
HIHI, sen var han tvungen att dra hem och jag det samma
Somnade framför tv:n med syrran när vi spelade wii :P
HIHI, så pappa fick komma och väcka oss
Somnade på direkten i sängen när jag la mig

Men jag lägger kanske ut bilderna på kläderna som jag dansade i
Men bara kanske ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: