RockiBlue

2011-11-06
13:07:04

Söndag
Hej alla läsare! :D
Idag är det SISTA dagen på höstlovet.. ''/
Vill verkligen inte tillbaka till skolan!
Det var så skönt med lov!

Men ändå..litekul är det ju att träffa alla igen ;)

Men just nu sitter jag här i pjyamas fortfarande och myser med datorn ;)
HIHI, lite hårt kanske det är men ;)

Måste snart stänga av datorn för att duscha och fixa mig lite innan mormor och morfar kommer
Dom ska komma hit och fika med oss och lite sånt, för det var länge sen som jag och familjen träffade dom! :)


Ha en så bra söndag alla underbara läsare!

P.S Ska leta överallt i HELA huset efter min kamera, för det är ju inte så kul för er läsare att få gamla bilder hela tiden..

//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: