RockiBlue

2011-11-26
12:06:00

Slappar framför tv:n

Hej alla läsare! :D

Förlåt att jag inte bloggade igår
Jag han inte
Han inte skriva något innan skola börja eller efter skolan för jag var inte hemma och när jag kom hem så var det lite sent så då vart det familjemys framför tv:n
Eller ja, med mamma och pappa, syrran sov över hos en kompis
Vi tittade på Idol :)

Gud :o
Att Molly åkte ut! :o
Jag som ville att Robin och hon skulle stå i final!
Men så blir det inte..
Men jag vill att Robin ska vinna!
Han är så himla bra och lite söt kanske ;)

Men nu sitter jag här och tittar på Harry Potter och den flammande bägaren
Vaknade för en timme sen och åt typ nyss frukost med mamma och pappa

Men idag så har jag inga planer alls
Får se vad som händer ;)

Men ni alla får ha det så bra! :D


//Puss och kram Louise♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: