RockiBlue

2011-11-17
18:22:50

Slapp

Hej alla läsare! :D

Nu sitter jag här och poppar musik, kollar bloggar och sjunger lite till What are words med Chris Medina ;)
Den låten är så himla fin! ;o
Började gråta när jag lyssnade på den för första gången och när man såg musikvideon! ;o

Idag så har det varit skola som vanligt sen drog jag hem till bästa Felicia! :D
Vi dampade lite med hennes lillebror och spelade Wii med honom
Riktigt kul faktiskt ;)
Sen så pluggade vi typ 2 minuter också ;P
HIHI, vi är ett par riktiga plugghästar som ni kanske har märkt ;)


Lite små dampad bild på mig men den bjuder vi på ;)
Men ni får ha det så bra allihopa! :D


//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:
#1: Sandra

Allt bra? :D

Kram

2011-11-17 @ 18:36:43
#2: Nera

den låten får jag tårar av :)

2011-11-18 @ 17:34:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: