RockiBlue

2011-11-07
17:30:56

Äntligen!

Äntligen hemma!
Har haft en sån huvudvärk hela dagen idag! ''/
Så det var lite jobbigt idag när skolan drog igång igen efter lovet
Men helt okej var det ju men som sakt lite jobbigt..

Nu sitter jag här och ska snart ta något och äta för att se om huvudvärken försvinner om inte så tar jag en alvedon
Sen efter lite mellis så ska jag plugga Franska revulotionen och fysik -.-
Jätte "intresant"
Men som tur som jag hade var att vi har fysik prov på torsdag!
Men SO tills på onsdag..
Får se hur det går för mig på proven för inget av dom ämnena tycker jag är särkilt roliga..



Såhär såg jag ut idag ;)
Lite dålig bild men aja.. ;)



//Puss och kram Louise♥


Kommentar:
#1: molly :)

Hey fin blogg, allt bra? :)

2011-11-07 @ 19:24:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: