RockiBlue

2011-11-09
15:01:38

Sandra

Förlåt för att jag inte bloggade imorrse :( Jag han inte jag var tvungen att fixa mig och massa.. Men ny sitter jag här och bloggar på sandras mobil medans hon är inne på min dator och lyssnar. Det är något som dampar när jag är inne på blogg.se på min dator så jag kan inte lägga ut bilder på min blogg.. :/ Så därför är jag inne på hennes mobil för då går det att lägga ut bilder konstigt nog, men aha ;) Herregud va kul jag och Sandra har xD Jag har aldrig skrattat så mycket på länge! xD Älskar dig gumman då himla mycket! Snart så ska vi ta lite mellis, för jag tror nog att vi behöver det ;) HIHI xD //puss och kram Louise<3


Kommentar:
#1: Hanna :)

svar;

du är söt louise!<3

2011-11-11 @ 23:44:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: