RockiBlue

2011-11-09
18:22:05

I'm in love..


Jag är kär i iphone 4!
Längtar som f** till julen då jag ÄNTLIGEN får en ny mobil!
Just nu har jag en sån här..

Visst den är ju helt okej..
Bra kamera och sånt
Bra att smsa och ringa ifrån men jag vill verkligen ha en iphone!

I jul så får jag välja imellan vissa mobiler och iphone är en av dom som jag får välja tror jag..
Men pappa tycker inte om iphone
Han säger att det är en sån låst telefon eller något
Han säger också att jag får betala alla appar själv men det kan jag väl göra!
Och föresten så säger alla att det finns MÅNGA gratis appar också..

Okej, okej det här tycker ni ju säker att det är jätte "intresant" va?

Okej, men just nu så sitter jag här och dampar på min gamla mobil, jag vill ju ha en iphone..
Egentligen så ska jag plugga nu..
Men jag måste få lite energi i mig först så jag väntar lite med det tills efter maten som serveras om typ en halv timme
Ska plugga fysik.. -.-'



//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:
#1: ByCarmela

Iphones är verkligen bra :) Min kompis har en! Men det finns ju också rätt många andra telefoner man kan ha appar till. Jag har en samsung galaxy mini och till den kan man köpa appar (köpa, och köpa.. vissa appar är som sagt gratis) :P

2011-11-09 @ 18:28:46
#2: Amanda

Fin blogg du har och jag skulle också vilja ha en IPhone men du kan gjärna kika in på min blogg! (www.amanida.blogg.se)!

2011-11-09 @ 20:54:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: