RockiBlue

2011-11-01
15:12:17

Hemma igen!
Nu är man hemma igen och fixar sig
Ska ta lite bilder med syrran och Amanda :)
Sen så småning om så ska nog Natta vara med :)
Sen lite senare så kanske jag och Natta går ut och hittar på något, eller vad säger du? ;)

Men jag och mamma stack in på Marieberg medans vi var i närheten
Då köpte vi tre par jeansleggings och ett par jeans och ett linne ;)
Lägger ut bilder på kläderna senare för nu har jag inte tid ;)
Lägger även ut bilderna som vi förmodligen kommer att ta sen eller så lägger jag ut dom imorrn

Men ni får ha det så bra alla läsare! :D



//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Rebecca

Gött med lite shopping :)

2011-11-01 @ 17:47:54
#2: Ida

Har frågestund på bloggen, passa på och fråga:)

2011-11-01 @ 23:16:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: