RockiBlue

2011-11-26
16:04:26

Hemma igen
Nu har man hunnit gått en liten runda sen så fixat ljusbelysninen i blomlådorna och sen hängt med pappa ner till Ica och handlat :)

Nu så sitter jag här igen och är hungrig och lyssnar på musik ;)
Hoppas att pappa börjar laga något snart

Jag har blivit helt förtrollad av den här låten Josh Groban-You Raise Me Up!
http://www.youtube.com/watch?v=aJxrX42WcjQ&ob=av3e
Den är så sjukt bra!
Får rysningar varje gång jag lyssnar på den :)
Och när Robin sjungde den igår
Jag började nästan gråta :')
HIHI, ja jag vet att jag är lite larvig men han gjorde den så himla bra! :D

Va lyssnar ni på för något kära läsare? :)


Idag så kör vi med snebena ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentar:

Åh, den låten är jättebra!

2011-11-26 @ 19:49:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: