RockiBlue

2011-05-10
16:54:02

Transten


Idag har jag och min klass varit och träffat våra nya klasser vid Transten! :D
Det var ganska kul, faktiskt!
Jag är ganska nöjd med min nya klass
Men det kunde ha varit bättre..
Vi har inte fått reda på vilka mentorer som vi ska ha än, men det får vi väl snart ;)
_______________________
Jag är ledsen.. :'(
Jag har inte träffat Gurra sen i fredags..
Jag saknar honom så!
Idag så tänkte jag att jag kanske kunde få träffa honom och säga hej till honom och kanske få en kram och en liten puss, eftersom att han också skulle till Transten ;)
Men nej.. :(
Jag såg honom men vi fick inte ögonkontakt.. :(
Jag ska ringa honom snart, vill höra hans röst!
Saknar honom så!
Men kan inte skriva mer just nu, ska nog ringa honom nu!
Ska fråga honom om han kan va på måndag! :D
Hoppas det verkligen!
Jag kommer att dö annars om jag inte får träffa honom! :(


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: