RockiBlue

2011-05-27
21:31:01

Skolresan och dagen♥

Bild när vi sitter i bussen på väg till Götebörg! ;D

Igår åkte jag och min klass till Götebörg! ;D
Vi åkte från Pingskyrkan kl 7.00 och vi var framme i Göteborg kl 10.30
Då gick vi till Universeum till kl ett ungefär för sen var det dags för LISEBERG!!
Vi var där från kvart över ett till kl nio på kvällen ungefär
Jag gick med på Liseberg med Felicia, Fanny, Anna, Jossi och Lara
Vi hade skit kul!
Jag åkte minst 12 karuseller om och om igen ;)
Sen när klockan närmade sig nio så skulle vi hem :(
Jag ville inte hem!
Jag ville ta med mig Balder hem! xD
På bussen hem så somnade jag men inte på en gång
För först körde vi lite sanning, konka och procent men sen började alla bli trötta
Vi var hemma igen i Hallsberg kl 1.00 på fredags morronen
Jag tyckte att skolresan ägde!
---------------------------------------------



Idag började vi skolan halv tolv för att vi kom hem kl 1.00 på morronen på fredagen
Vi gick i skolan till halv tre
Gud va trötta alla var! ;)
Fast det var ju inte så konstigt ;)
Sen efter skolan vid sex så bowlade jag med dom bästa!
Sisi, Hanna och Amanda!
Vi hade det väldigt roligt! ;D
Sen efter vi hade bowlat så åt vi på pizzerian
Jag och Sisi delade på en Kebab pizza
Mums! ;)
Sen efter det åkte jag hem typ
Jag älskar er!
Ni gjorde min dag!
Och nu sitter jag med pappa och syrran och tittar på Talang


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: