RockiBlue

2011-05-05
17:41:36

Nu vet vi♥
Nu har vi fått reda på vilka vi ska hamna med i samma klass
Jag blev lite besviken att jag inte hamnade med Gurra.. :'(
Men men.. man kan ju inte alltid få så som man vill..
Jag hamnade i 7A :D
Och det här är mina nya klass komisar
Felicia Andersson
Alva Artursson
Olivia Bengtsson
Jacob Bergvall
Klara Bårman
Belma Crjlenkovic
Michael Eckerbrant
Karl Einarsson
Max Eklind
Louise Eriksson ;)
Victor Fransson
Alexander Gerdvall
Gabriel Hansson
Hampus Heikkinen
Fanny Jerlström
Felicia Johansson
Lisa Johansson
Thomas Jonsson
Anton Karlsson
Julia Karlsson
Pontus Karlsson
Sandra Klaesson
Dennis Larsson
Moa Lundmark
Julia Nygren
Nathalie Olsson Thor
Emilia Sjöberg Björnram
Hanna Turesson
Linn Zetterlöv
Och tillsammans blir vi 29 stycken ;)
17 tjejer och 12 killar!
Jag känner inte riktigt alla men de flesta
Vi har inte fått reda på vilka klassföreståndare än, men det får vi nog reda på tisdag i think ;)
Jag kommer aldrig att glömma er när vi börjar i Transten till hösten!
Albin Allansson
Josefine Allansson
WinKoKo Aung
Jacob Bergvall
Elsa Bernström
Belma Crljenkovic
Sisi Csorbova
Lara ElFares
Annija Erode
Fanny Fägersten
Hampus Heikkinen
Oskar Heikkinen
Viktor Heikkinen
Nain Hsa Nain
Felicia Johansson
Anton Karlsson
Viktor Laius
Moa Landal Lundqvist
Nathalie Larsen
Dennis Larsson
Josefin Lyktberg
Maryam Sharifi
Olivia Syvertsen
Anna Österberg
Visst Jacob, Belma, Hampus, Felicia, Anton och Dennis kommer ju att se varandra, men ni andra..
Jag kommer att sakna er så enormt mycket!
Rönnen 6 will always be in my ♥!
Kan inte skriva mer just nu, ska plugga -.-

//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: