RockiBlue

2011-05-01
14:35:09

Min tur är tillbaka! ☺
Valborg igår var hur bra som helst!
Jag som oroade mig så innan, men varför skulle jag det?
Det var världens bästa kväll!
Man träffade Gurra som bestämt och så fick han gå med oss, sen vid åtta så va vi vid 10 minst som gick tsm
HIHI
Men den här dagen, Valborg var den bästa någonsin!
Tack vare älskling! ♥
Vi stod och kollade på brasan tsm och höll om varandra, det var jätte mysigt ;)
Jag stod och frös så Gurra fick stå och hålla om mig och det gillar Louise ;)
HIHI
Sen fick man ju några Valborgs kyssar från Gurra ;D
Det gillar Louise också ;D
________________________________
Men jag kan inte skriva mer nu för jag ska på dans nu
Discon börjar kl 15.00 och streeten 17.30
Kul kul! :D
Ha det så bra!


//Puss och kram Louise♥

Kommentar:

Great .Now i can say thank you!

2011-12-26 @ 21:42:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: