RockiBlue

2011-05-06
19:01:36

Min dag och dansavslutning
Idag har det varit skola som vanligt -.-
Det var väl rätt okej
Sen var klassen på konsert i Ishallen
Queen och Alice i Underlandet
Det var väl ganska bra
Sen var det marken
Då gick jag dit med Belma och Natta, Felicia kom senare för att hon var hos tandläkaren
Vi träffade Gurra innan vi hade kommit till marken
Då fick jag en liten kram och kyss ;)
Det gillar Louise ;)
Sen gick vi till marken
Marken kunde ha blivit bättre..
Men men..
Hoppas att nästa marken blir bättre
____________________
Imorrn och på söndag är det dansavslutning
Och jag ska va med på båda! :D
Imorrn ska jag dansa disco och på söndag ska jag dansa street
Jag är sjukt nervös inför imorrn och på söndag!
För att jag har varit grymt förkyld och haft ont i halsen..vilket jag fortfarande har och är men inte lika farlig
Så jag är en aning nervös hur det kommer att gå imorrn..
Förut hade jag knappt någon röst..
Herregud!
Hur kommer det här att gå?!
Önska mig lycka till!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: