RockiBlue

2011-05-16
19:07:52

Min dag♥


Idag har det varit skola som vanligt
Det var väl rätt okej
Jag hade hemkunskap och då bakade vi någon slakt bosnisk tårta
Den var väl okej, men det var ju inte världens godaste precis..
Men den gick att äta iallafall
Sen efter skolan så var jag med Felicia hemma hos henne
Då badade vi ;D
Jag vet, vi är bara så himla smarta! ;D
Men det var faktiskt varmt..i poolen alltså ;D
Det var 27 grader!
Men nu sitter jag här vid datorn och skriver på bloggen
Och snart så ska jag plugga -.-
Mamma och pappa är på föräldrar möte på Transten och Emelie sitter vid tv:n
Men imorrn så är det Tisarvandring med klassen!
Hoppas att det blir kul!
Och fint väder!
Jag har hört att det ska bli regn imorrn..
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir det!
Jag hoppas även att jag träffar Gustaf där också
Saknar honom så!
Det var så länge sen jag träffade honom..
Okej senast var i onsdag då men ändå, det är länge sen för mig!
Men nu ska jag titta på tv


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Moa

hihi♥ snygg blogg☻♥

2011-05-17 @ 15:21:49

hihi, tack♥

2011-05-17 @ 15:50:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: