RockiBlue

2011-05-09
17:34:13

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Jaaaaaaaaaaaa!
Äntligen är man frisk!
Eller ja..nästan ;)
Hostar bara men annars är allt hur bra som helst!
Blir skola imorrn!
Imorrn i skolan ska vi till Transten och träffa våra nya klasser! :D
Vi ska vara vid Transten kl 13.00-15.30
Lite nervös men..det går säkert bra ;D
Jag är fortfarande ledsen över att jag och Gurra inte hamnade i samma klass.. :(
Jag är så rädd att jag ska förlora honom när vi börjar på Transten i höst! :'(
Jag älskar honom så!
Men slut pratat om det nu, för annars börjar jag snart gråta :'(
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har tagit det lugnt och pluggat -.-
Jätte "kul" jag vet!
Så det ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan imorrn!
Då är frid och fröjden slut på Stocksätter för imorrn komemr jag! ;D
HAHAHAHAH!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: