RockiBlue

2011-05-08
19:56:45

Hoppas!
Nu hoppas jag verkligen att jag blir frisk..eller ja..så frisk som jag kan bli så att jag kan få gå till skolan på tisdag!
Det är då vi ska få träffa våra nya klasser!
Kommer nog att bli ganska kul! :D
Vi ska vara där vid Transten med vår gamla klass kl 13.00 och sen ska vi träffa våra nya klasser sen får vi gå hem runt 15.30!
Okej Louise! Skärp dig! Gör inte bort dig som du brukar o.s.v!
Första intrycket du vet!
Men aja..det får bli som det blir med det där första intrycket! ;D
Huvudsaken är att jag kan gå till skolan för det vill jag verkligen!
SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA! Säg att jag är frisk tills på tisdag!
För då kanske jag får träffa Gurra också! ;)
Saknar honom så!


//Puss och kram Louise ♥


P.S Gammal bild på mig när jag var blond! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: