RockiBlue

2011-05-08
12:11:35

:(
Det blir ingen dansavslutning idag heller..
Min förkyldning har kommit tillbaka och blivit värre..
Mitt ena öga har svullnat upp och igår hade jag jätte ont i örat
Allt suger just nu!
Jag vill ju träffa Gurra men det kan jag ju inte göra när jag är såhär förkyld!
Sen på tisdag tror jag att det var så ska vi träffa våra nya klasser för första gången, och då vill ju jag vara frisk!
Men det är man säkert inte..
Fan!
Jävla skit!
Jag vill att Gurra ska vara här!
Du är den ena som kan göra mig glad just nu!
Jag skulle kunna ringa dig för att prata med dig och för att höra din röst
Men jag har ingen röst så det är lite svårt då
Sen så har du inga pengar på mobilen heller..
Önskar att du var här!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: