RockiBlue

2011-06-15
18:46:18

Spontan
Idag har jag och syrran varit vid Spontan
Där träffade vi bl.a Belma och Eldin och massa fler ;)
Det var menat att vi skulle spela king nere vid skolan men så blev det inte
Vå åkte istälelt till Turken och Netto och köpte lite godis ;)
Götti götti :P
Sen drog vi till spontan där vi träffa alla andra och så började vi spela fotboll och så
Sen när de flesta hade gått och typ tolv stycken var kvar så höll vi på att gå ner i spagat och allt möjligt xD
HAHAHAHA, och de flesta var killar så.. xD
Ni får gissa själva hur det såg ut xD
HAHAHAHA
Sen drog jag och syrran hem till Anna som bor bredvid Spontan och kollade på en film
Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men den var bra ;)
Sen vid halv fem så drog jag och syrran hem
Vi hade tänkt spela Wii men alla kontroller var döda för att vi har slut på batterier så vi fick be mamma att åka ner och köpa
Men just nu sitetr jag här och skriver och saknar min prins.. :(
Saknar Gurra så!
Snart ska jag äta
Det blir korvstråganoff och ris (Har ingen aning om hue det stavas men xD)
Önskar att Gurra var här! :(
Men aja.. nu ska jag äta


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: