RockiBlue

2011-06-27
20:59:48

Slappdag

Idag har jag varit hemma och slappat och solat
Försöker att bli lite brun men jag vet inte om jag lyckas.. : /
Jag är så himla avis på alla som blir så bruna så himla lätt!
Men aja..
Sitter och drömmer om Liseberg, för jag och min familj ska åka dit någon gång nästa eller så var det näst nästa vecka! :D
Längtar!
Sen så sitter jag och drömmer lite om Sunne
Jag och tjejerna i HBK 98:or ska ju på cup i Sunne och jag sitter och funderar på vad det är bra att ha med sig
Så ni vet så åker vi på fredag kl tolv och jag kommer att vara borta till söndag så jag kommer inte kunna skriva något men jag skriver sen när jag kommer hem hur det gick på cupen ;)
Jag tittar även på youtube just nu alltså när några dansar disco, dom är hur gryma som helst! ;)
Jag vill bli lika duktig!
Men ja..då måste jag öva, väldigt mycket!
Någon dag kankse jag blir så duktig, vem vet ;p
Det var det jag ville skriva men vi ses ;)


Tussan får stå för bilden ;)


//Puss och kram Louise♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: