RockiBlue

2011-06-26
09:53:06

Myskväll
Igår var det tänkt att jag, Gurra, Erik och Yanika skulle ha filmkväll igår men..det blev en myskväll istället ;)
Vi började titta på någon film men vi var inte så intreserade av den för vi satt och pratade och myste istället
Efter ett tag så började vi dampa och allt möjligt ;)
Sen var vi tvugna att gå ut för att det blev så varmt i Eriks rum där vi var
Vi var för heta ;p
HAHAH, gud va dålig den var!! xD
Men jag skrattar ändå, jag är så trött
Men sen gjorde vi inte så mycket mer än att mysa, prata och dunka musik ;)
Vi alla drog hem vid elva ungefär
Men jag ville inte gå hem :(
Men aja..
Nu sitter jag här ny vaken och fräsch och skriver ;)
Idag så ska jag och släckten fira syrran för hon fyllde år i onsdags ;)
Men det blir nog bara det som händer idag, orkar inget annat ;)
Men nu ska jag vila ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: