RockiBlue

2011-06-25
09:26:12

Midsommar och dagen
Igår var det midsommar :)
Då kom några hem till oss, bl.a några som hette Vilma och Nisse
Vilma är ett år yngre än mig och Nisse är fyra år yngre än mig
Vi fyra gjorde inte så mycket, spelade wii, pratade, blindbock, spelade lite piano och dampade ;)
Hihi, de åkte hem vid tolv eller något
Då hade syrran redan somnat framför tv:n ;)
Hihi, hon var så söt! ;)
Men det blev inget dansande vid stången :(
Hihi, jag är ganska glad för det ;)
Men just nu sitter jag här och halv sover, har precis vaknat och hade inget att göra så då började jag skriva här
Men idag så ska jag och Yanika vara en stund sen drar vi över till Erik och Gurra! :D
För vi ska ha filmkväll :p
Det kommer att bli guld! ;D
Men nu orkar jag inte skriva mer :/



//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: