RockiBlue

2011-06-18
19:31:03

Japp
Det blev inte som det var planerat idag, men det blev ju bra ändå ;)
Jag var bara med Yanika idag för att..ja..det blev bara så xD
Men jag och Yanika har haft det jätte roligt!
HAHAHAHA, vi skrattade åt små saker xD
Det kankse inte var så roligt egentligen men det tyckte vi xD
Vi var inte så länge för att jag skulle hem och äta och hon skulle på fest i Kumla
Men hon och jag tog typ i en halv timme om inte mer och snackade och längtade tills onsdag
För så ska hon, jag, Gurra och erik ha filmkväll förhoppningsvis om inte så ska vi iallafall vara en stund ;)
Men det är en grej som förstör lite så att vi inte kan vara så himla länge.. :/
Det är att jag ska på kollo på dagen från kl nio typ till tre tror jag att det var.. :/
Visst jag vill ju gå på kollo men jag vill ju vara med Gurra och de också..
Men aja.. vi får väl vara längre någon annan dag
Men just nu sitter jag här och skriver och poppar musik ;)
Sen lite senare blir det tv kväll med pappa och syrran


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: