RockiBlue

2011-06-29
10:55:54

Dom bästa!
Herregud va varmt det ska vara! :o
Det är minst 30 grader i mitt rum!!
Nä, men det är jätte varmt i allafall ;)
Sitter och svettas ;) 
Idag ska jag vara med Gurra, Erik och Yanika! :D
Dom kommer snart, dom skulle komma vid elva
Men just nu sitter jag här och lyssnar på musik ;)
Längesen-Petter
Jag tycker att den är jätte bra! ;p
Snälla, kan tiden gå fortfare?!
Jag vill att dom ska vara här nu! ;)

Förästen, vet ni vad jag upptäckte iförrgår? :o
Jag skulle väga Maja (vår ena katt) men då reagerade inte vågen så då stalde jag mig på vågon för att se om den funkade
Herregud va jag blev förvånade! :o
Sist jag vägde mig var för sex månader sen ungefär och då vägde jag 66 kg
Och nu när jag vägde mig så vägde jag 61 kg! :o
Jag har gått ner 5 kg, och jag har inte änns försökt gå ner!
Va glad jag blev ;)
Hihi, men nu orkar jag inte skriva mer, ska fixa i mitt rum lite innan dom kommer



//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: