RockiBlue

2011-06-07
20:21:46

Åskar..
Det åskar som sjutton här!
Det är skit läskit!
Önskar att Gurra var här och kunde mysa med mig ;)
Stackars syrran som är och tältar med sin klass i Tisaren.. ;o
Hon kommer nog aldrig vilja tält igen ;)
Men jag är så rädd! ;o
Det låter som om åskar är precis över! ;o
Skit rädd!
Det blixtar och åskar hela tiden och väggarna vibrierar! :(
Fyfan!
Jag kommer ju inte kunna sova inatt om det fortsätter så här som det gör nu! ;o
Vågar inte ha några lampor tända.. Jag vill stänga av tv:n men pappa sitter och tittar på fotbolls match som han inte vill missa.. :(
Jag-Pappa, snälla! Stäng av tv:n!
Pappa-Varför?
Jag-För att tomten ska hälsa på vad tror du?!
Pappa-Orkar inte
Jag-Men pappa..
Jag ville bara springa fram och stänga av tv:n men då skulle pappa bli rasande.. ;/
Nu sitter jag i min soffa och darrar, för jag är så rädd..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: