RockiBlue

2011-07-16
10:09:04

Japp :D
Då har man fixat sig nu inför att vara med Gurra, Erik och Yanika ;)
Och nu sitter jag här och chattar med Alfons
Vi nördar vid datorn, HIHI ;)
Vi har nördat vid datorn nu i ungefär två dagar
Igår chattade vi i fem timmar nästan och idag hitils så har vi chattat i ungefär en och en halv timme ;)
HIHI
Vi snackar inte om något speciellt vi bara larvar oss ;)
HIHI
Fast han larvar nog sig mest ;)
Jag är ju så himla "seriös" hela tiden ;)
Men snart så ska jag äta frukost och sen drar jag till Gustaf :D
Yeah ;P
Och jag är där till kl två för sen drar jag hem och äter sen drar jag dit igen
Och är där till kl halv elva sen drar jag hem och sover ;D
HIHI, så blir min dag idag dag



//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: