RockiBlue

2011-07-08
20:31:40

Hemma igen! :D
Nu har jag och min underbara familj kommit hem från Götebörg ;D
Det första vi gjorde när vi kom till Göteborg va att kolla in hotellet, hur det såg ut
Wow, säger jag bara ;)
Sen efter det drog vi till..LISEBERG!! :D
Vi kom dit typ vid ett tror jag och vi var kvar där till kl halv elva, vi var där i nio timmar och en halv timme ;)
Sen efter Liseberg så gick vi till en resturange
Vi satt där tills kl tio över tolv ungefär ;)
HAHA, syrran somnade vid matbordet xD
Sen efter att vi hade ätit klart så gick vi tillbaka till hotellet som låg 2 kilometer ifrån resturangen
Vi alla låg och sov vid tjugo över ett
Och vi vaknade sedan vid halv tio tiden tror jag ;)
Sen efter att vi hade ätit frukost så drog vi ut på stan och shoppade
Stackars pappa säger jag bara ;)
Han fick hänga med överallt och stå ut med oss tjejer som var tvugna att pröva allt o.s.v ;)
HAHA xD



Och efter shoppingen så gick vi till tåget och åkte hem och nu sitter jag här och ska snart äta
Är skit hungrig! :o



Men hur som helst så är hela familjen hemma igen efter två underbara dagar i Göteborg! :D 


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: