RockiBlue

2011-07-13
23:08:44

Grattis Simon i efterskott!
Idag så har jag inte gjort så mycket..
Jag har varit hemma och tait det lugnt helt enkelt ;)
Skissade lite djur o.s.v ;)
Kan lägga ut mina teckningar sen för dom som vill se dom ;)
Men senare på eftermiddagen runt fem så åkte jag och min familh till Pålsboda och grattade min kusin Simon
För han har fyllt år
Nu kommer jag inte ihåg hur gammal han blev men ;)
HIHI, men han är äldre än mig kan jag säga iallafall ;P
Vi var där fram till nio ungefär sen åkte vi hem
Då satte jag mig vid datorn på direkten ;)
Vilken datanörd jag är! xD
Fast det är ju ingen nyhet precis då men ;)
Men nu sitter jag här
Ensam..
Nädå, alla är hemma men det är bara jag som är vaken ;)
Kan inte sova : /
Men aja..
Lägger ut bilderna sen


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: