RockiBlue

2011-07-12
15:45:58

*Gäsp*
Är skit trött!
Men jag har haft det hur underbart och roligt som helst idag och igår! ;D
Älskar er Gurra Älskling, Yanika syrran och Erik bästis! ;D♥
Ni är mitt allt!♥
Vi kollade på en skräck film som hette något, kommer inte ihåg vad den hette xD
Men det var skit läskig! :o
Även fast vi inte han kolla på hela men.. ;)
Sen när vi hade stängt av filmen så myste vi och hade kul ;)
Sen idag så var jag kvar hos Yanika till kl hav tre för jag var tvungen att åka hem.. : /
Men innan jag åkte hem så dampade jag med några töntar ;)
Även kallade Yanika, Tova, Sanna, Linus och Victoria
Vi spelade kort och hade det skoj ;)
Men nu sitter jag här och har trååååkit!
Aja, ska snart äta
Är jätte hungrig, har inte ätit någon frukost : /



//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: