RockiBlue

2011-12-16
22:28:03

Själv..
Jahapp..
Nu så har dom dragit hem och nu är det bara jag och familjen kvar..
Ville verkligen inte att dom skulle åka
Självklart inte älsklingen ;)
Vi såg på filmen 28 dagar senare
Usch, säger jag bara! :o
Satt och höll älsklingen i handen hela tiden för att det var lite små snuskit ;)
Blod och sånt..sånt som jag mår illa av..
Men filmen var bra, även om det var mycket..blod ;)

Men han kommer imorrn igen som tur! ;)
Saknar honom redan även om han åkte för ca fem minuter sen.. ''/

Så himla sköönt med helg!
Den här veckan har verkligen gått så himla sakta!
Och sen så är det bara 3 dagar kvar av första terminen i sjuan! :o
Tiden har gått så himla fort!
Två och en halv terminer kvar sen så ska man välja linje och allt sånt där?! :o
Allting går bara så himla fort!
Jag börjar bli stor ;)




//Puss och kram Louise♥



Kommentar:
#1: martina

sv; härligt! samma här :)

2011-12-16 @ 23:20:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: