RockiBlue

2011-12-24
08:22:38

Julaftonsmorron

Det är julafton idag! :D

Vaknade vi åtta tiden och skulle gå på toa
Då när jag öppnar dörren till mitt rum så hänger en sån där julstrumpa på dörrhandtaget
Gud va rädd jag blev xd
Jag blev så nyfiken så jag var tvungen att känna om det var något i det
Och vet ni vad, det var det ;)
Men tyvärr så får jag inte öppna det än.. ''/
Måste vänta tills dom andra i huset har vaknat..

Har bara lust att skrika julafton i hela huset så alla vaknar men..
Så elak är jag inte ;)

Ha en riktigt god julaftonsmorrn alla underbara läsare! :D
O en riktigt god jul på er! :D


//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:
#1: Anonym

ville bara titta in och önska dig en riktigt god jul♥

2011-12-24 @ 09:29:33
#2: Anonym

God jul på dig älskling! :*<3

2011-12-24 @ 09:33:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: