RockiBlue

2011-12-28
16:45:51

Guitar hero

Vi kom hem för ett tag sen men jag orkade inte blogga då
För jag mår inte bra..
Kändes som om jag skulle ramla ihop förut
Jag kände mig yr och mådde lite små illa så det blev bara en kortis på marieberg, vilket var skönt för mig
Men vi hittade ett snyggt iPhone skal till slut som ni kan se på bilden
Vi köpte det på The phone house inne på marieberg
Men nu så mår jag lite bättre och så sitter jag framför tvn och kör trummor på Guitar hero ;)
Det bar ett tag sen sen jag spela
Typ ett år sen eller något
Våra gamla trummor har varit sönder så nu har vi skaffat ett nytt ;)
Inte så kul att bara spela gitarr hela tiden, eller det rycker iallafall inte jag


Kommentarer:
#1: alice

vill du också tjäna pengar på din blogg?

gör som jag, 500 spänn på en dag!



klicka dig in hos mig så finns det en länk ovanför headern till vänster, klicka dig in där och registrera!

superenkelt!

2011-12-28 @ 17:12:59

ha en fin kväll ! :D

2011-12-28 @ 19:15:28
#3: Rebecca

Snyggt skal! :D

2011-12-29 @ 08:25:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: