RockiBlue

2011-12-03
07:44:25

God morron! :D
Va fan gör jag uppe så här tidigt, en lördag morron?!
Aja, nu är jag vaken iallafall och har tid att blogga vilket jag inte hade igår

Men vaknade nyss verk imagen..
Så ja..
Dags igen..

Kl är ju inte så mycket så jag ska bara sitta här och slappa tills det blir frukost och sen börja fixa mig efter det :)
Har inget planerat idag
Pappa och mamma ska åka in till Marieberg och köpa julklappar idag ;)
Jag vet en grej som jag kommer att få till jul
Och det vet ni nog också vid det här lagret eftersom att jag har skrivit lite om det och ja.. ;)
Men för ni som har missat det så är det iphone 4! :D
LÄNGTAR verkligen till jul!! :D
Och det är 21 dagar kvar! :D

Men det känns verkligen inte som det.. ''/
Inte så konstigt..titta ut genom fönstret så..

Men ni får ha en så bra lördag morron! :D


//Puss ochkram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: