RockiBlue

2011-12-31
19:33:41

Film dags

Nu sitter vi här och tittar på Pocahontas 2 ;) Och göttar oss på dricka, chips och godis
Naw, min älskling är så hålla underbar!
Jag la ut en bild på min Facebook där det stod
'jag vill kyssa dig den 31 december från 11.59 till 00.01 för då får jag ett bra slut på 2011 och en underbar början på 2012' fast set stod på engelska då men aja ;)
Och nu vill min älskling göra det sant :')
Så han ska ta sig hela vägen från Vretstorp till lilla Hallsberg där jag bor bara för det :') Va göllig han är!
Älskar honom så!
Men tycker synd om honom.. Han kommer vid nio hit till Hallsberg och han kan inte komma in till mig för jag har ju gäster..jag måste ju vara med dom..
Så han får ju hitta på något mellan nio och tolv
För lite innan tolv så ska ju han och jag träffas och göra så att min önskan blir sann ;)

Vi var ute förut och sköt lite raketer
Lägger ut bilder på det snart
Men så länge får ni som här bilderna
Vi frös så så vi tog på oss våra jump in ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: