RockiBlue

2011-08-04
23:35:00

Vad är det som gör mig så olik mot alla andra?
Jag förstår inte..
Varför ska så himla många killar och vissa tjejer tro så om mig?
Varför just så om mig?
Jag är inget monster
Jag är precis som du!
Varför dömmer så många mig innan dom änns har lärt känna mig?
Är det för så som jag ser ut?
Förlåt, att jag ser ut så som jag gör då!
Jag kan inte rå för att jag ser ut så som jag gör!
Om jag bara kunde ändra så skulle jag det men nu så kan jag inte det så då får ni acceptera mig så som jag ser ut!
Är det för så som jag beter mig?
Förlåt, men jag är som jag är och om du inte tycker om det så är det ditt problem
Men för det behöver du inte snacka om mig bakom min rygg
Acceptera mig så som jag är!

Kommentarer:
#1: Diana

Bry dig inte om andra,ta din egen väg för även om du försöker ändra på saker som andra säger att du ska kommer de aldrig att bli nöjd ;) <3

2011-08-11 @ 09:30:21
#2: Louise♥

aww, tack ;)<3

2011-08-11 @ 10:52:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: