RockiBlue

2011-08-17
22:13:13

Svar på frågestund
Vad är din favorit mat?
Ja..jag vet inte riktigt. Jag gillar lite allt möjligt ;)

Hur känns det att börja Transten?
Nja, det känns lite si och sådär. Både kul och tråkit. Det som är kul är ju att man får nya kompisar, men det som är tråkit är ju att man måste lämna sin gamla skola och sen så går man ju inte i samma klass längre som vissa andra gör

Gillar du någon just nu?
Nej, eller jo men inte mer än kompis

Vem skulle du välja som bästis Erik eller Felicia?
Jag kan inte välja, jag säger båda två

Vad är din favorit låt?
Ja du, hihi. Nä men jag gillar många låtar. Men den som jag lyssnar mest på just nu är Perfect-Pink

Vad är din favorit färg?
Grön och blå tror jag

Favorit film?
Ja du, det var väldigt länge sen jag tittade på film..Jag vet faktiskt inte riktigt

Vem är din favorit arstis?
Beyoncé, tror jag

Om du skulle få vara kille för en dag, vad skulle du göra då?
Ja du ;) Hihi, det vet jag faktiskt inte riktigt

Hur många läsare har du per dag ungefär?
Inte många, typ 20-30 läsare ungefär

Varför började du blogga?
För att jag ville ha någonstans på datorn där jag kunde skriva vad jag har gjort under dagarna och vad det är jag tänker på, och då blev det en blogg ;)

Hoppas att ni blev nöjda med svaren ;)
Ni får gärna ställa föjldfrågor
Ha det så bra


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: