RockiBlue

2011-08-11
15:40:41

Slappdag
Idag är jag bara hemma och slappar
Har sån fruktansvärt ont vid nacken! : /
Får se om det påverkar något på träningen
För jag ska ju ner till IP sen och träna fotboll med brudarna ;)
Aja, får ta det som det blir
Men just nu sitter jag här och bloggar lite
Är så grymt avundsjuk på alla som har lite poppis bloggar
Sånna bloggar som alla går in på och läser!
Min blogg är ju ingenting om man gemför min med deras! :(
Jag fattar inteatt dom kna få så många läsare och som fortsätter att följa deras blogg
Aja..
Nu ska jag börja göra mi lite i årdning inför fotbollen


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:

sv: åh tack så mkt :D

2011-08-11 @ 18:58:06
#2: Louise♥

varsegod :D

2011-08-11 @ 20:12:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: